paradeisopoulou-parthena

Παραδεισοπούλου Παρθένα

Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό (ΕΔΙΠ)
  • Κατηγορία Προσωπικού: Αναλυτές
    Βιογραφικό: Βιογραφικό Σημείωμα
    Βαθμίδα: ΕΔΙΠ - Δρ. Σεισμολόγος, MSc
    E-mail: ppara@geo.auth.gr
    Τηλέφωνο: 2310-991406
  • ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ 2001 – σήμερα:
    • Έρευνα
    • Σεισμολογικό Κέντρο - Καθήκοντα: - Έλεγχος των αποθηκευμένων λύσεων φάσεων στα bulletin αρχεία (επικέντρων και μεγέθους σεισμών). - Έλεγχος και σύνταξη των μηνιαίων δελτίων σεισμικότητας. - Ανάλυση και καθορισμός παραμέτρων των σεισμών στο Σεισμολογικό Σταθμό του Α.Π.Θ. εκτελώντας προγραμματισμένες υπηρεσίες στο Σεισμολογικό Σταθμό Α.Π.Θ. - Ξεναγήσεις στο Σεισμολογικό Σταθμό (Σ.Σ.) - Υποστήριξη περιβάλλοντος ανακοινώσεων, ενημέρωσης και εκπαίδευσης αναλυτών χρηστών του Σ.Σ. Α.Π.Θ.
    ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
    • 2004-2006: Διδασκαλία μαθημάτων σε μαθητές Λυκείου-Γυμνασίου ως ωρομίσθια καθηγήτρια
    • 2004-σήμερα: Διδασκαλία εργαστηριακών ασκήσεων σε προπτυχιακούς φοιτητές του τμήματος Γεωλογίας και Φυσικής. Τα εργαστήρια στα οποία συμμετείχα αφορούν τα μαθήματα: - Φυσική Λιθόσφαιρας - Γεωφυσική με στοιχεία Σεισμολογίας - Εισαγωγή στη Σεισμολογία - Εισαγωγή στη Γεωφυσική - Ανάλυση γεωλογικών δεδομένων - Μηχανικές Ταλαντώσεις
  • ΣΠΟΥΔΕΣ
    • Πτυχίο Φυσικής, Α.Π.Θ. (1999)
    • Μεταπτυχιακός Τίτλος στη Γεωφυσική, Α.Π.Θ. (2003)
    • Διδακτορικό Δίπλωμα στη Σεισμολογίας, Α.Π.Θ. (2009)
    ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ
    • AGH University of Krakow
    • Seismological Bureau of Hebei Province, Shijiazhuang, Tang Shan, Geophysical Institute, CEA (Beijing), Seismological Bureau of Shanxi Province CEA (Taiyuan)
    • National Observatory of Athens (Institute of Geodynamics)
    • Paisii Hilendarski University, Faculty of Physics, Plovdiv, Bulgaria
  • ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
    • Statistical Seismology
    • Coulomb stress
    • Fault Plane Solutions
    • Microseismicity study
    • Earthquake location relocation
    • Aftershocks study
    • Educational projects
    • Machine learning projects